Nyt on oikea aika leppävaaralaisille kansanedustajille

19.2.2023

oikea aika leppävaaralaisille kansanedustajille

Eduskuntavaalit lähestyvät ja Kokoomus on edelleen gallupien johdossa. Tilanne on kuitenkin tiukka, ja jos sinä et halua vasemmistohallitusta valtaan neljäksi seuraavaksikin vuodeksi niin on syytä ryhtyä toimeen. Nyt on oikea aika saada leppävaaralaisia Arkadianmäelle!

Kokoomuksen vaaliohjelma on selkeä ja erityisesti (tietenkin!) haluamme laittaa Suomen talouden kasvun edellytykset kuntoon. Parannamme suomalaisen yrittäjyyden edellytyksiä sekä suomalaisten yritysten vientimahdollisuuksia Puramme markkinoille tulon esteitä, lisäämme yritysten välistä kilpailua, kevennämme sääntelyä ja puramme myös tarpeettomia normeja kuluttajahintojen laskemiseksi. Ja samalla aiomme vahvistaa muutenkin suomalaisten vaurastumisen mahdollisuuksia.

Kokoomuksella on Uudellamaalla todella monipuolinen ja pätevä ehdokasjoukko. Ja mikä hienointa niin vahvassa nosteessa oleva Leppävaaran Kokoomus sai peräti kaksi omaa ehdokasta eduskuntavaaleihin.

Kaisa Alaviiri

on perusopetuksen aluepäällikkö Espoossa, kaupunginvaltuutettu sekä aluevaltuutettu Länsi-Uudenmaan hyvinvointialueella. Kaisalla on EMBA-tutkinto Aalto-yliopistossa. Arjen turvallisuutta painottava Kaisa on naimisissa Tapanin kanssa ja he asuvat Lintuvaarassa. Heillä on 6 lasta, joista 2 asuu vielä kotona. Perhettä täydentävät 3 koiraa, monirotukissa sekä kultahamsteri.

Kaisasta voi lukea lisää täällä >

Kai Lintunen

on juristi-ekonomi Espoon Leppävaarasta (OTK, KTM, MLE). Kai on kahden lapsen isä ja jalkapallovalmentaja, joka uskoo vahvasti siihen, että lupaus paremmasta yhteiskunnasta lapsillemme voidaan myös lunastaa. Kai oli yhdeksän vuotta Espoon kaupunginvaltuuston jäsenenä ja on ollut 20 vuotta suomalaisen elinkeinoelämän huipulla. Kain vaalilupaus on: ”Talousjärkeä, koska sinä olet tärkeä!”

Kain ajatuksista lisää täällä >

Kokoomus tarvitsee kaikki jäsenensä mukaan varmistamaan vaalivoiton, ja Leppävaaran Kokoomus tarvitsee juuri sinua auttamaan Kaisan ja Kain eduskuntaan. Olisihan se hieno juttu kun yhdistyksemme kokouksiin ei tarvitsisi kutsua ajankohtaisten aiheiden alustajiksi kansanedustajia muualta vaan meillä olisi heitä ihan omasta takaa!

Ehdokkaita tapaat mm. toimintalauantaissa 11.3. ja 1.4. jolloin pystytämme vaaliteltan Sellon lähistölle sekä jokaisena tiistaiaamuna kello 7-9 Leppävaaran aseman vaalikärryllä aina vaaleihin saakka.

Tule siis moikkaamaan ehdokkaita – ja jos haluat olla isoksi avuksi niin ota heidän esitteitään mukaan ja jakele omassa naapurustossasi. Seuraa myös yhdistyksemme Facebook-sivua niin saat tietoa ajankohtaisista tapahtumista.

Nähdään turuilla ja toreilla,

terveisin Karri Karsi

puheenjohtaja, Leppävaaran Kokoomus ry.