Aluevaalien kynnyksellä -verkkotilaisuus teemana aluevaalit

• ti 18.1.2022 klo 1819
  • Verkkotilaisuus

Tervetuloa Leppävaaran Kokoomuksen järjestämään Aluevaalien kynnyksellä -verkkotilaisuuteen, jonka teemana on aluevaalit. Tilaisuuden alustajana toimii kaupunginhallituksen puheenjohtaja Henrik Vuornos. Tilaisuuden loppupuolella esittäytyvät yhdistyksen aluevaaliehdokkaat: Kaisa Alaviiri, Niina Kuhta, Markku Markkula ja Kaisa Penttilä. Tervetuloa!

Ohjelma:
klo 17.45 Tervetuloa linjoille, testataan, että kaikki toimii
klo 18.00 Aloitussanat, Herttaliisa Tuure, Leppävaaran Kokoomus
klo 18.05 Henrik Vuornos, kaupunginhallituksen puheenjohtaja
Alustuksen jälkeen keskustelua ja kysymyksiä
noin klo 18.35 yhdistyksen ehdokkaiden esittäytymiset

Tilaisuus päättyy keskustelun päätteeksi viimeistään klo 19.00

Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua ennakkoon, klikkaa itsesi mukaan ja tule kuuntelemaan ja keskustelemaan. Tervetuloa!

Ohjeet tapahtumaan osallistumiseen:

Tilaisuus järjestetään Teams-sovelluksen kautta. Pääset osallistumaan tilaisuuteen verkkoselaimen kautta, jos sinulla ei ole Teams-sovellusta tietokoneellasi. Mitään ohjelmaa ei tarvitse ladata koneelle! Älylaitteella Teams ei toimi ilman sovellusta, joten suosittelemme tapahtuman seuraamista tietokoneella.

Osallistuminen tietokoneen verkkoselaimella:

1) Paina linkkiä: https://bit.ly/3qQ1cbD

2) Verkkosivu avautuu ja näet kaksi vaihtoehtoa: lataa Windows-sovellus ja Liity sen sijaan verkossa. Valitse liity verkossa. Selain saattaa kysyä, saako Teams käyttää tietokoneesi mikrofonia ja kameraa – salli tämä.

3) Kirjoita sitten nimesi, jotta tiedämme, kuka osallistuu tapahtumaan ja määritä vielä ääni- ja videoasetukset (kameran ja mikrofonin saa pois päältä ennen liittymistä kokoukseen).

4) Paina Liity nyt.

Hienoa, nyt olet tapahtumassa mukana! Pidetään mikit mykistettyinä, kun itse emme puhu. Videon voi pitää aluksi päällä, mutta se kannattaa sammuttaa alustuksen ajaksi. Chatin kautta voit kommentoida ja keskustella myös alustuksen aikana ja pyytää puheenvuoroja, kun keskustelun aika tulee. Puheenvuoron voit pyytää myös nosta kättä -toiminnolla.